روستاي موسيرز
آشنايي با روستاي موسيرز

سایت علی فرزانه پور

به اطلاع کلیه همشهریان عزیز میرساند :

با توجه به کمبود فضای حسینیه روستا،یک قطعه زمین متعلق به وارث مرحوم مهدی حسینی واقع در جنب حسینیه  خریداری شده  و زمین اهدایی  به حسینیه  متعلق به خانم بی بی موسوی  واقع در روبروی حسینیه با متراژ 300 متر بابت پرداخت وجه زمین خریداری شده با قیمت مناسب به فروش میرسد. جهت تمایل به خرید و یا اطلاع بیشتر  متقاضیان میتوانند از طریق ارسال پیام در پایگاه اطلاع رسانی روستای موسیرز  و با دادن مشخصات از قبیل  نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود ما را مطلع سازند  تا در اسرع وقت دهیار محترم و هیئت امنا با شما تماس حاصل نماییند.

در صورت اطلاع بیشتر با این شماره ها تماس بگیرید:

09382126328

09364430480




تاریخ: سه شنبه 6 مرداد 1394برچسب:,
ارسال توسط اصغر فرزانه پور

مراسم افطار گشايي در شب قدر  با همت و تلاش  شورا و دهيار محترم و همچنين اهالي عزيز و كانون فرهنگي امام صادق در فضاي معنوي برگزار گرديد.

 

بقيه عكسها در ادامه مطلب ببينيد...

 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 18 تير 1394برچسب:,
ارسال توسط اصغر فرزانه پور

غبار روبی مزار شهدا و  حسينيه و مسجد روستا با حضور جمعي از اهالي و دهيار محترم.  همراه با قرائت زیارت عاشورا در حسینه ...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روستاي موسيرز ،همزمان با مراسم وداع با پیکر مطهر 175 شهید مظلوم غواص کربلای چهار  با حضور مسئولین روستاي موسيرز مراسم غبا روبی مزار شهدا و حسينيه و مسجد روستا برگزار شد همچنین بعداز غبار روبی مزار شهدا  قرائت دعای زیارت عاشورا نیز برگزار شد.

 

 

 




تاریخ: پنج شنبه 28 خرداد 1394برچسب:,
ارسال توسط اصغر فرزانه پور

معاون عمران روستايی بنياد مسكن انقلاب اسلامی كشور با بيان اينكه در بحث طرح هادی روستايی يك هدف گذاری انجام شده است، افزود: بنياد مسكن انقلاب اسلامی بنا دارد تا پايان برنامه پنجم تقريباً تمام روستاهای دارای ۲۰ خانوار را تحت پوشش طرح هادی قرار دهد كه در اين راستا اعتبارات خوبی در سال جاری تأمين شده و در لايحه بودجه سال ۹۴ نيز دولت به خوبی از اين طرح حمايت كرده است.

در بحث روستايی كارهای گسترده ای در حال پيگيری از سوی بنياد مسكن انقلاب اسلامی خواهد بود كه از جمله آنها گردشگری روستايی، بهسازی و احيای بافت های باارزش روستايی می توان اشاره كرد.

در همين راستا در روستاي موسيرز اجراي اين طرح با حضور  دهيار  محترم و جمعي از مسئولين  از منزل حاجي محمد غلامي  اغاز گرديد.




تاریخ: شنبه 22 فروردين 1394برچسب:,
ارسال توسط اصغر فرزانه پور
 
 
مراسم جشن و شادی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)  و روز زن با حضور جمع کثیری از هم ولايتي ها و علاقمندان به اهل البیت (ع) در مرکز مسجد جامع روستا برگزار شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني روستاي موسيرز این مراسم روز جمعه موخه 94/01/22 و با حضور ده ها نفر از بانوان و برادران  پس از اقامه نماز جماعت برگزار گرديد.

در این مراسم ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن بر لزوم تأسی به اندیشه و منش آن حضرت تاکید و با یادآوری برخی از خصایص شاخص دخت گرامی پیامبر اسلام (ص)، منزلت و مناقبت زن در دین مبین اسلام پرداخته شد. همچنين به قيد قرعه از بين 14 بانوي محترمه كه نامشان همنام  مبارك فاطمه و زهرابودند ، 5 نفر بنام پنج تن از دست شوراي اسلامي و دهيار محترم جوايزي دريافت نمودند .

 




تاریخ: شنبه 22 فروردين 1394برچسب:,
ارسال توسط اصغر فرزانه پور

صفحه قبل 1 صفحه بعد